Font Size

Fonta Izmērs

”Potenciālie talanti dabaszinātnēs” Polijā, Krosno pilsētas skolā I Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Mikołaja Kopernika w Krośnie 

Rīgas Valsts 2. ģimnāzijas skolēni – Elizabete Skrebele, Kate Tīna Tomsone, Anastasija Kazakova, Toms Valdemārs Eiduks, Matīss Čudars, Klāvs Eimuss – 22. – 26.10.2018. piedalījās starptautiskā vidusskolēnu pasākumā “Potenciālie talanti dabaszinātnēs” Polijā. 

Pasākuma mērķi: Iegūt zināšanas un prasmes skolēnu zinātniski pētnieciskā darba sagatavošanā un prezentēšanā saviem vienaudžiem citās valstīs un izvērtēt tālākizglītības iespējas dabaszinātņu un inženieru jomā Latvijā, Polijā un Eiropas Savienībā.

Polija 2018

 

YOU – TOPIA ITĀLIJĀ 15. – 19.10.2018.
Projekta ietvaros trīs skolēni no Rīgas Valsts 2. ģimnāzijas, Kristers Naganis, Jekaterina Vinogradova un Elza Anna Budreika, kopā ar skolotāju Voldemāru Muižnieku devās uz Itālijas pilsētu Martano.
Projektā piedalījās skolēni no Polijas, Zviedrijas, Vācijas, Slovākijas, Īrijas, Itālijas un Latvijas. 

 Itālija 2018

Nordplus Junior konference par Sociālo uzņēmējdarbību Zviedrijā.
No 2018. gada 5. līdz 9. novembrim 5 skolēni no mūsu skolas 11. klases devās uz konferenci Kalmārā, Zviedrijā kopā ar skolotājām Ingu Treimani un Ingu Kulmani. Šī konference bija daļa no 3 gadu Nordplus Junior programmas projekta “Jaunas tendences uzņēmējdarbībā un biznesā”, kurā piedalās mūsu skola, kā arī skolas no Zviedrijas, Igaunijas un Islandes. Konference piedāvāja visaptverošu programmu par sociālo uzņēmējdarbību. Kalmāra 2018

 

 

ERASMUS+ projekts “You-Topia” Longfordā 18.03.- 24.03.2018.
Projekta ietvaros divi skolēni no Rīgas Valsts 2. ģimnāzijas, Artūrs Zāģeris un Janeta Henzele, kopā ar skolotājiem - Voldemāru Muižnieku un Ingu Treimani- devās uz Īrijas pilsētu Longfordu. Projektā piedalījās skolēni no Polijas, Zviedrijas, Vācijas, Slovākijas, Īrijas, Itālijas un Latvijas. Skolēnu un skolotāju uzdevums šīs tikšanās laikā bija iepazīstināt citu valstu pārstāvjus ar iemesliem, kas padara savu pilsētu un skolu funkcionālu un videi draudzīgu,
meklēt gudrus risinājumus problēmām, ar kurām saskaras pilsētas iedzīvotāji, kā arī izstrādāt plānu, kas nākotnē palīdzēs veidot savas pilsētas funkcionālas un ilgtspējīgas.